About: Σπυρίδωνας Σπύρου

  • Role : Ερευνητής

Ο Σπύρος Σπύρου είναι δάσκαλος από το 2009 έως και σήμερα στο Δημοτικό Σχολείο των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων Ρόδου “Πυθαγόρας” (Κολλέγιο Ρόδου) και από το 2014 Διευθυντής στο ίδιο σχολείο. Είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών διπλωματών το ένα με τίτλο «Επιστήμες της αγωγής – Εκπαίδευση με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών» και το άλλο με τίτλο “Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων”. Από τον Οκτώβριο του 2019 είναι Υποψήφιος διδάκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου Επίσης και μέλος της ερευνητικής ομάδας «Ψηφιακά Μέσα στην Εκπαίδευση και Γραμματισμός στα Μέσα» του εργαστηρίου Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Π.Τ.Δ.Ε.) με συντονιστή τον καθηγητή κ. Σοφό.

Επίσης, το 2013 συμμετείχε στο πρόγραμμα ψηφιοποίησης των επίσημων σχολικών εγχειρίδιων του Δημοτικού και του Γυμνασίου σε μορφή iBooks για τις κινητές συσκευές iPad του Υπουργείου Παιδείας (ebooks.edu.gr). Επιπρόσθετα, από το 2014 είναι υπεύθυνος σχεδιασμού κι οργάνωσης ψηφιακού εργαστηριού με την ονομασία «iLabs», με σκοπό τη διδασκαλία κι εκμάθηση προγραμμάτων και εφαρμογών των υπολογιστών iMac και των κινητών συσκευών iPad.

Από το 2014 συμμετέχει ως reviewer στην εκπαιδευτική πλατφόρμα edupad.gr για εκπαιδευτικές εφαρμογές για iPhone και για iPad. Από το 2015 είναι υπεύθυνος σχεδιασμού κι οργάνωσης του παιδικού εργαστηρίου τρισδιάστατων κατασκευών “iLego”. Από το 2017 συμμετέχει ως blog author στην ειδική πλατφόρμα edtech.gr για θέματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Εργαλείων Μάθησης.

Έχει πλούσια επιμορφωτική δράση με θεματολογία τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση, συγκεκριμένα: «ΓΙΑΤΙ το iPad στην Εκπαίδευση – Επίδειξη χρήσης στην τάξη», «Δημιουργία ψηφιακών – διαδραστικών βιβλίων για την εκπαιδευτική διαδικασία με τη χρήση των προγραμμάτων «Preview», «iPhoto», «iMovie» και «iBook Author» του iMac», «Αξιοποίηση των Video Editors στην εκπαιδευτική διαδικασία» και «Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στη σχολική τάξη: Παιδαγωγική αξιοποίηση εφαρμογών και βιβλίων Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία», «Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στη σχολική τάξη: Ενδεικτικές διδασκαλίες – Σχέδια μαθήματος», «Επαυξημένη Πραγματικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία», «Εργαστήριο Επαύξησης Σχολικών Βιβλίων», «Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία: Canva, Wordwall και Επαυξημένη Πραγματικότητα» .

Ακόμη, έχει ποικίλη ερευνητική δραστηριότητα με συμμετοχές σε επιστημονικά συνέδρια και δημοσιεύσεις όπως: «Ηλεκτρονικό μαθησιακό περιβάλλον πρώτης γραφής κι ανάγνωσης για παιδιά αλλοδαπών και παλιννοστούντων», «Παιδαγωγική και Διδακτική Αξιοποίηση των Νέων και Ψηφιακών Μέσων στο Κολέγιο Ρόδου», «Τα σχολικά εγχειρίδια φτάνουν στο τέλος τους; Τα θετικά και τ’ αρνητικά της Ψηφιακής Μετάβασης των Σχολικών Εγχειριδίων. Η περίπτωση των Ψηφιακών – Διαδραστικών Σχολικών Εγχειριδίων και των Σχολικών Εγχειριδίων Επαυξημένης Πραγματικότητας», «Εκπαιδευτικές ταινίες μικρού μήκους – παραγωγή κι αξιοποίηση», «Παραγωγή και αξιολόγηση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τον εμπλουτισμό σχολικού εγχειριδίου», «Η Ανάπτυξη της διδασκαλίας με τη χρήση των κινητών συσκευών iPad ως Ανάπτυξη Σχολικής Μονάδας: Ένα παράδειγμα μικροέρευνας», «Διαχείριση της αλλαγής και της καινοτομίας στη σχολική μονάδα – Η περίπτωση της παιδαγωγικής αξιοποίησης εφαρμογών και βιβλίων Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία» και «Διαδικασία επαύξησης Σχολικών Βιβλίων».

Είναι πιστοποιημένος στη χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Εργαλείων από το το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και κατέχει άριστο επίπεδο χρήσης και κατανόησης της Αγγλικής Γλώσσας.

ResearchGate profile