Οι παρακάτω μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες εκπονήθηκαν από το 2010 έως σήμερα στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών “Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών” του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή Αλιβίζου Σοφού.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ | ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | ΕΤΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ | |
ΣΑΡΡΗ | ΑΣΗΜΙΝΑ | Διερεύνηση των Αντιλήψεων φοιτητών/τριων του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου για το ρόλο του Εκπαιδευτικού: ανάλυση ηλεκτρονικών μηνυμάτων Διαδικτυακής Κοινότητα | 2017 |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥ | ΖΑΜΠΕΤΟΥΛΑ | On Line φροντιστήρια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση | 2017 |
ΡΙΖΟΣ | ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ | Η Ανάστροφη τάξη ως Μοντέλο Μεικτής Μάθησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μελέτη Περίπτωσης | 2017 |
ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΟΥ | ΑΝΝΑ | Movie clips στην Εκπαίδευση | 2017 |
ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΥΓΕΝΙΑ | Η εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας ως εργαλείο εμπλαισιωμένης και εγκαθιδρυμένης μάθησης στη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας | 2017 |
ΓΙΑΣΙΡΑΝΗΣ | ΣΤΕΦΑΝΟΣ | Παραγωγή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού με χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας για τη διδασκαλία της ενότητας “Αναπαράστασης της πληροφορίας στον υπολογιστή”, στο Γυμνάσιο | 2016 |
ΔΙΒΑΝΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | Η σημασία της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας | 2016 |
ΖΕΡΒΟΥ | ΚΥΡΙΑΚΗ | Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εν ενεργεία εκπαιδευτικών ως προς τα πνευματικά δικαιώματα που διέπουν τους ανοικτούς εκπαιδευτικούς πόρους | 2016 |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Παιδαγωγική αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας στη διδασκαλία των διερευνητικών εργασιών | 2016 |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | Εκπαιδευτικές πρακτικές βασισμένες στην αξιοποίηση του κινητού τηλεφώνου. Προσέγγιση μέσα από την καταγραφή σχετικής διεθνούς εμπειρίας. | 2016 |
ΤΕΤΑΓΙΩΤΗΣ | ΜΙΧΑΗΛ | Σχέσεις νέων – Διαδικτύου στη σύγχρονη Κοινωνία της Γνώσης: Κοινωνικοί προβληματισμοί, ηθικά διλήμματα και νομοθετικές ρυθμίσεις για ένα ασφαλές Διαδίκτυο | 2016 |
ΠΙΣΤΟΛΑ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | Ο ρόλος των νέων Μέσων στην οργάνωση σχολικών μονάδων – Ανάπτυξη μιντιακού προφίλ | 2016 |
ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | Ανάπτυξη βάσης δεδομένων για τα σενάρια διδασκαλίας | 2015 |
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΟΡΕΣΤΗΣ | Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές (apps) σε φορητές συσκευές – κριτήρια αξιολόγησης | 2015 |
ΜΑΚΑΡΙΔΟΥ | ΜΑΡΙΑ | Διαδικτυακά σχέδια μαθήματος προορισμένα για χρήση σε διαδραστικό πίνακα – καταγραφή και ανάλυση δραστηριοτήτων | 2015 |
ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ | ΑΓΓΕΛΟΣ | Αξιοποίηση των ψηφιακών Μέσων στα εκπαιδευτικά σενάρια, ανάλυση και αξιολόγηση των διδακτικών σεναρίων | 2015 |
ΨΩΜΑ | ΕΛΕΝΗ | Τα webquest στην εκπαιδευτική διαδικασία | 2013 |
ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΗΣ | ΦΩΤΗΣ | Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού | 2012 |
ΜΕΣΤΟΥΣΗ | ΕΥΓΕΝΙΑ | Αξιολόγηση εκπαιδευτικού εγχειριδίου αρχών οικονομικής θεωρίας Γ’ Λυκείου | 2012 |
ΜΟΥΣΕΛΛΗΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο: έρευνα στις τεχνολογίες ελέγχου περιεχομένου | 2012 |
ΠΑΠΑΜΑΡΓΑΡΙΤΗ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | Ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και μαθητές τμημάτων ένταξης δημοτικού σχολείου | 2012 |
ΠΡΑΣΣΟΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | Η επίδραση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία | 2012 |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ | ΙΩΑΝΝΑ | Ψηφιακό σχολείο: η περίπτωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ψηφιακού σχολείου του ΥΠΔΒΜΘ | 2012 |
ΤΣΕΝΕΣΙΖΗ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση | 2012 |
ΚΑΣΕΡΗΣ | ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | Ελληνικές διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες. Διερεύνηση βασικών παραγόντων που σχετίζονται με συμμετοχικότητα και ευαισθητοποίηση – ανησυχία εκπαιδευτικών. | 2011 |
ΡΟΥΣΑΚΗ | ΦΕΒΡΩΝΙΑ | Οι κοινότητες πρακτικής ως υποστηρικτικό εργαλείο στη βασική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Μια διερευνητική προσέγγιση της τεχνολογίας Web 2.0 για την Πρακτική Άσκηση του Παιδαγωγικού Τμήματος. | 2011 |
ΔΙΑΚΟΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Εθισμός στο Διαδίκτυο: «Έρευνα στην Ελλάδα» ΜΕΡΟΣ 1 (Ανάλυση ερωτηματολογίων και συμπεράσματα για το Γυμνάσιο) | 2010 |
ΔΟΥΚΑ | ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Εθισμός στο Διαδίκτυο: «Έρευνα στην Ελλάδα» ΜΕΡΟΣ 2 (Ανάλυση ερωτηματολογίων και συμπεράσματα για το Λύκειο) | 2010 |
ΛΟΥΚΙΠΟΥΔΗ | ΚΡΥΣΤΑΛΙΑ | Οι δυνατότητες αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση του νομού Δωδεκανήσου. | 2010 |
ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ | ΣΤΑΥΡΟΣ | Η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στην εκπαίδευση: οι περιπτώσεις του 4ου και του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου | 2010 |