07
May

0

1ο Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Συνέδριο

Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις – Αντιλήψεις – Σενάρια – Προοπτικές – Προτάσεις. Η ερευνητική ομάδα Media Pedagogy του Εργαστηρίου Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση […]

30
Apr

0

UMARG project: δείτε το πρώτο newsletter και την αφίσα του προγράμματος.

Το ευρωπαικό έργο UMARG , στο οποίο συμμετέχει η ερευνητική μας ομάδα, συνεχίζει τις εργασίες του. Στα πλαίσια διάχυσης των στόχων και την μέχρι τώρα πορείας του, η ομάδα μας, η οποία συντονίζει το επικοινωνιακό κομμάτι του έργου, δημοσίευσε το πρώτο τεύχος του newsletter του έργου καθώς και την αφίσα, τα οποία παρουσιάζονται ακολούθως. Η […]

09
Apr

0

Δωρεάν Σεμινάριο “Ψηφιακές δεξιότητες εκπαιδευτικών για τη μάθηση στο σπίτι”

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ. ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Καθώς η επιστροφή στην εκπαιδευτική κανονικότητα δεν προδιαγράφεται να συντελεστεί άμεσα, δημιουργώντας μια συνεχιζόμενη ανάγκη για την υποστήριξη της μάθησης των μαθητών μας μέσω εξ αποστάσεως μεθόδων. […]

31
Jan

0

UMARG project: συμμετοχή της ομάδας στο kick off meeting του προγράμματος .

Αντιπροσωπεία της ερευνητικής ομάδας Media Pedagogy Research Group βρέθηκε το διάστημα 30-31 Ιανουαρίου στο Πιτέστι της Ρουμανίας στα πλαίσια συμμετοχής σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ σχετικά με την χρήση παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας στη εκπαίδευση. Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα UMARG (Using Mobile Augmented Reality Games to develop key competences through learning about sustainable development) συμμετέχουν 4 χώρες (Ρουμανία, […]

09
May

0

Δωρεάν εργαστήριο επαύξησης και εμπλούτισμού σχολικών εγχειριδίων.

Το «Δίκτυο Καινοτομίας και Έρευνας Εκπαιδευτικών Μονάδων για το Ψηφιακό Σχολείο του Πανεπιστήμιου Αιγαίου», δίνει την ευκαιρία σε 20 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να λάβουν μέρος σε δύο Εργαστήρια: Επαύξησης (1ο εργαστήριο Τετάρτη 8/5/2019 18.00-21.00) και Εμπλουτισμού (2ο εργαστήριο Πέμπτη 9/5/2019 15.00-18.00) Σχολικών Βιβλίων. Τα Εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα του Εργαστηρίου «Ψυχολογίας Παιδαγωγικών Ερευνών και […]

13
Nov

0

Συμμετοχή της ερευνητικής ομάδας στο 11ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο της ΕΤΠΕ

Η συμμετοχή της ομάδας στο 11o Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο της ΕΤΠΕ, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018, περιλάμβανε δύο ανακοινώσεις στις συνεδρίες : «e-Περιεχόμενο: Ανάπτυξη και Διακίνηση – ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ» και  «Επαυξημένη Πραγματικότητα/Προσαρμογή»  αντίστοιχα. Οι τίτλοι των εισηγήσεων ήταν οι ακόλουθοι: Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο «Φωτόδεντρο»: Οι προκλήσεις στην […]

15
May

0
(Πηγή εικόνας: Thinkmobiles)

Αποτελέσματα διαγωνισμού διδακτικών σεναρίων με τη χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας.

Αγαπητοί/ες εκπαιδευτικοί, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό διδακτικών σεναρίων με χρήση της τεχνολογίας της Επαυξημένης Πραγματικότητας που διοργανώθηκε από την ερευνητική ομάδα Media Pedagogy Research Group του Εργαστηρίου Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημίου Αιγαίου. Μετά το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αναδείχτηκαν τρία βέλτιστα- […]

24
Mar

0

Συμμετοχή της ερευνητικής ομάδας σε ευρωπαικό πρόγραμμα για την ενίσχυση της κινητής μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Αντιπροσωπεία της ερευνητικής ομάδας Media Pedagogy Research Group βρέθηκε το διάστημα 11-23 Φεβρουαρίου στη Λισαβόνα στα πλαίσια συμμετοχής σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ σχετικά με την χρήση της κινητής μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα MINE (Mobile Learning in Higher Education) συμμετέχουν 5 χώρες (Πορτογαλία, Ελλάδα, Αυστρία, Γερμανία, Σκωτία) με σκοπό τη διερεύνηση των προοπτικών […]

Page 2 of 4