12
Jan

0

SchoolAR project: παραγωγή και αξιολόγηση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τον εμπλουτισμό σχολικού εγχειριδίου.

Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η πρόοδος που παρατηρήθηκε στις φορητές συσκευές (όπως σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες) αλλά και στις τηλεπικοινωνίες έχουν επιφέρει τεράστιες αλλαγές στη μάθηση. Από τις αλλαγές αυτές δε εξαιρείται και το παραδοσιακό βιβλίο, το οποίο διαχρονικά εξελίχθηκε και επηρεάστηκε από τις κυρίαρχες τεχνολογικές τάσεις, παίρνοντας μορφές όπως: […]

05
Dec

0

Συμμετοχή φοιτητών του ΠΤΔΕ στον διεθνή διαγωνισμό παραγωγής εκπαιδευτικής ταινίας Edit Video Challenge 2017

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου συμμετείχε για πρώτη φορά στον διεθνή φοιτητικό διαγωνισμό παραγωγής εκπαιδευτικής ταινίας με τίτλο Educational Video Challenge 2017 που πραγματοποιήθηκε από τις 22 έως τις 28 Νοεμβρίου 2017. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται ετησίως ως ένα εκπαιδευτικό γεγονός τύπου Hackathon, στο οποίο φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συνεργάζονται σε ομάδες για να […]

01
Dec

0
(Πηγή εικόνας: Thinkmobiles)

Πρόσκληση υποβολής διδακτικών σεναρίων με τη χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας

Τα τελευταία χρόνια, η έρευνα αναφορικά με την ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας μέσω της τεχνολογίας έχει αυξηθεί σημαντικά εστιάζοντας σε τεχνολογίες αιχμής όπως, η κινητή μάθηση, τα σοβαρά παιχνίδια και η Επαυξημένη Πραγματικότητα. Η Επαυξημένη Πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που εμπλουτίζει τον φυσικό κόσμο με ψηφιακές πληροφορίες και βρίσκει τα τελευταία χρόνια εφαρμογές, μεταξύ άλλων, […]

27
Sep

0

Cooperation between the University College of Teacher Education Styria in Graz and the University of the Aegean

Στο πλαίσιο της Διεθνής Κινητικότητας Eramsus+ 2017, μέλος της ομάδας και συγκεκριμένα ο Δρ. Απόστολος Κώστας, βρέθηκε προσκεκλημένος στο University College of Teacher Education Styria, Graz, Ausria, μεταξύ 18-22 Σεπ, όπου είχε την ευκαιρία να συνεργασθεί με μέλη της διδακτικής και ερευνητικής κοινότητας και να ανταλλάξει πληροφορίες, καλές πρακτικές, σε θέματα που αφορούν γενικότερα και ειδικότερα […]

14
Jun

0

Βιωματικό εργαστήριο Stop Motion.

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ STOP MOTION      H Κινούμενη Εικόνα (Animation) και η Παιδαγωγική Αξιοποίηση της Γνωρίζοντας το Stop Motion Animation: Βιωματικό εργαστήριο για την αξιοποίηση της κινούμενης εικόνας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το Εργαστήριο «Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση» οργανώνει επιμορφωτική δράση για την ανάδειξη του stop motion animation σαν διαθεματικό εκπαιδευτικό εργαλείο.  Πέμπτη 22 Ιουνίου […]

07
Jun

0

ΤΟΜΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Παιδαγωγική των Μέσων – Γραμματισμός στα Μέσα Online Εξ Αποστάσεως ΕκπαίδευσηΣτο τομέα της Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕξΑΕ), εντοπίζονται διάφορα ζητήματα όπως ο ρόλος του περιεχομένου και των μέσων παρουσίασης του, ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός σε σχέση με την παιδαγωγική δυνατότητα της τεχνολογίας, οι μορφές οργάνωσης της ΕξΑΕ, τα εκπαιδευτικά μέσα και οι τεχνολογίες, οι τρόποι εφαρμογής [...]

07
Jun

0

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ/ΕΡΓΑ

Η ερευνητική δράση της ομάδας εκφράζεται κυρίως μέσα από τη συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα και έργα. Μέσω αυτών η ομάδα παρακολουθεί τις εξελίξεις στους τομείς του ερευνητικού της ενδιαφέροντος και χτίζει συνεργασίες με γνώμονα την ποιοτική αναβάθμιση των ερευνητικών της μεθόδων. Η ομάδα μας έχει συμμετάσχει κατά το παρελθόν και συνεχίζει να συμμετέχει σε ποικίλα […]

07
Jun

0

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ

Ολοκληρωμένες Τίτλος: Η μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα (1995-2012). Η περίπτωση των περιφερειακών Α.Ε.Ι. και το παράδειγμα του Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης. Συγγραφέας: Φούζας Γεώργιος Επιβλέπων: Σοφός Αλιβίζος Έτος: 2017 Τμήμα: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης,  Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εγγραφή στο ΕΚΤ: Τίτλος: Δια Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) και Κοινωνικό–Οικονομική Ανάπτυξη στην Ελλάδα. Η αποδοτικότητα της επένδυσης στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας […]

Page 3 of 4