04
Jun

0

Συμμετοχή της ερευνητικής ομάδας στο ευρωπαϊκό έργο STEAME GOES HYBRID.

H ερευνητική ομάδα Media Pedagogy Research Group συμμετέχει στο έργο STEAME GOES HYBRID.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΜΑΙΟΣ 2021

To STEME GOES HYBRID είναι ένα εγκεκριμένο και συν-χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έργο στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus + KA2, με περίοδο εφαρμογής δύο ετών. Το έργο αποτελεί συνέχεια του STEAME, το οποίο ξεκίνησε την 1η Νοεμβρίου 2019, με συντονιστή την Μαθηματική Εταιρεία Κύπρου και θα ολοκληρωθεί εντός του 2021.

Στόχος και των δύο έργων είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη σχολείων STEAME. Το ακρωνύμιο STEAME προέρχεται από τους όρους: Επιστήμη (Science), Τεχνολογία (Technology), Μηχανική (Engineering), Τέχνες (ARTs), Μαθηματικά (Mathematics) και Επιχειρηματικότητα (Entrepreneurship). Tα STEAME σχολεία στοχεύουν στη μετατροπή της γνώσης σε δεξιότητες και ικανότητες μέσα από τον συνδυασμό νέας οργάνωσης, υποδομών και δραστηριοτήτων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της εκπαίδευσης και της αγοράς εργασίας.

Το έργο STEAME GOES HYBRID θα προτείνει καινοτόμες πρακτικές μάθησης στην Ψηφιακή Εποχή στην οποία ζούμε, μέσα από την ανάπτυξη νέων μεθόδων εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη μεταφορά σχολικών δραστηριοτήτων STEAME σε διαδικτυακά και εξ αποστάσεως περιβάλλοντα, ώστε να διαμορφωθεί μια υβριδική προσέγγιση. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι γνωρίζουν και να προσαρμόζονται στις αλλαγές και τις ανάγκες όχι μόνο των σημερινών μαθητών αλλά και σε αυτές των μελλοντικών, υιοθετώντας ένα όραμα με βάση τη συνεργασία και την εξέλιξη.

Ως εκ τούτου, η εξέλιξη της εκπαίδευσης σε ένα σύγχρονο μοντέλο που θα ικανοποιεί τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των μαθητών αλλά και της σύγχρονης κοινωνίας, συμβάλλει στην μετάβαση από το παραδοσιακό σύστημα μάθησης στην εποχή των ψηφιακών συστημάτων νέας γενιάς, τα οποία συνεχώς ενισχύονται με στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης.

Ειδικότερα, το έργο STEAME GOES HYBRID θα αναπτύξει τα ακόλουθα αποτελέσματα:

1.  Οδηγός Εφαρμογής Υβριδικών Δραστηριοτήτων STEAME

2. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς για τη διευκόλυνση της εφαρμογής των Σχεδίων Μάθησης και Δημιουργικότητας STEAME L&C (Learning and Creativity Plans) και την εφαρμογή του Οδηγού Υβριδικών Δραστηριοτήτων STEAME.

3. Το πρόγραμμα STEAME GOES HYBRID με μια ματιά: Προτάσεις πολιτικής, προώθησης και έκδοσης ειδικών σχολικών πιστοποιήσεων (labels).

Τα αποτελέσματα θα συμβάλουν στη δημιουργία υβριδικών μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης STEAME μέσω καινοτόμων και τεχνολογικών προσεγγίσεων. Επιπλέον, θα παράσχουν λύσεις ψηφιακού περιβάλλοντος με επιλογές για υπάρχουσες και μελλοντικές υποδομές με μελλοντικές λύσεις σχεδιαγράμματος σε υβριδικό περιβάλλον. Τα αποτελέσματα θα υποστηρίξουν επίσης τη συμμετοχή δασκάλων και μαθητών σε δραστηριότητες βασισμένες στο έργο STEAME σε διαδικτυακό και απομακρυσμένο περιβάλλον με συνδυασμένες / υβριδικές μεθόδους μάθησης που θα αυξήσουν το επίπεδο γνώσεων στις ψηφιακές τεχνολογίες και την επικοινωνία. Θα συμβάλουν επίσης στην προώθηση του υπολογιστικού νέφους (cloud computing) και των νέων τεχνολογιών, λαμβάνοντας πάντα υπόψη ζητήματα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Συντονιστής του έργου είναι η Μαθηματική Εταιρεία Κύπρου  (Cyprus Mathematical Society), και οι εταίροι είναι: Leafnet Ltd, Κύπρος, Εκπαιδευτήρια Δούκας, Ελλάδα, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ελλάδα, Pedagogical University of Krakow, Poland, ITC Pacle Morante Limbiate, Italy, European Digital Learning Network, Italy, Asociatia “Institutul Pentru Dezvoltarea Evaluarii in Educatie”, Romania.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στον επίσημο ιστότοπο του έργου: www.steame-hybrid.eu ή www.cms.org.cy ή  επικοινωνήστε μαζί μας στο projects@cms.org.cy